Jsme stabilní, úspěšná a rostoucí společnost, výsledky naší práce jsou vidět každý den – ať už je to čisté okolí, udržované komunikace nebo fungující veřejné osvětlení. I ty se na tom všem s námi můžeš podílet.

Do našeho týmu personálního oddělení hledáme posilu, která má zkušenosti s přípravou rozvojových a vzdělávacích akcí pro zaměstnance a manažery. Pokud umíš vnímat potřeby druhých a naplňuje tě podporovat je na jejich cestě, pak je tato pozice určená přímo pro tebe!

Náplň práce:

  • Spolupráce na tvorbě a realizaci personální strategie v oblasti HR (plán vzdělávání, příprava na audit)
  • Zodpovědnost za kompletní agendu rozvoje a vzdělávání zaměstnanců (jazyková výuka, odborné a rozvojové kurzy aj.)
  • Zastřešení a celková organizace procesu hodnocení manažerů
  • Spolupráce se školami a univerzitami (smlouvy, soutěže, stáže)
  • HR projekty různého charakteru
  • Komunikace organizačních změn
  • Adaptační program pro nové zaměstnance

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání humanitního směru
  • Zkušenost na obdobné pozici min. 2 roky
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti (písemná i ústní forma)
  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office - Excel, Outlook)
  • Empatii, schopnost jednat s lidmi, týmovou spolupráci

Nabízíme:

  • Zajímavou a různorodou práci – rádi tě zaškolíme
  • Velkou míru autonomie, ale i zodpovědnosti
  • Pohodový a přátelský tým HR oddělení
  • Příjemné kanceláře na Praze 10 s možností parkování (cca 10 minut autobusem od metra Skalka)
  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou – zkrácený nebo plný úvazek
  • Nástup dle dohody
  • 13. plat
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova
  • Jazykovou výuku a další možnosti rozvoje, které ti ušijeme přímo na míru
  • Zdravotní volno
  • Bonusy a prémie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • Notebook a mobilní telefon

O AVE:
Jsme jednou z největších společností na trhu v oblasti odpadového hospodářství, komunálních služeb, sanací ekologických zátěží, demolic, údržby komunikací a facility managementu. Obsluhujeme přes 2 000 000 obyvatel a v ČR působíme již od roku 1993. Kromě českého trhu působí skupina AVE také na Slovensku a Ukrajině. Jsme společensky a ekologicky odpovědná společnost. Vše provádíme s pečlivým ohledem na ekologii a ochranu životního prostředí. V regionech, kde působíme se snažíme být dobrým sousedem.

Informace o pozici

Společnost
AVE CZ odpadové hospodářství s.r.o.
Adresa
Pražská 1321/38, Praha – Hostivař
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 30 000 – 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Specialista pro rozvoj a vzdělávání, Personalista, Referent, HR specialista, HR generalista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, ostatní.


AVE CZ odpadové hospodářství s.r.o., Magdaléna Adámková