Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání s IT zaměřením nebo praxe z obdobné pozice
  • Angličtina nebo němčina – středně pokročilá znalost (B1)
  • Aktivní znalost produktů Microsoft Office, Active Directory, Exchange, Citrix, VMware
  • Obecný technický přehled v IT technologiích a základy sítí
  • Praxe v oblasti podpory uživatelů na pozici IT Administrátor výhodou
  • Základní znalost Cisco IOS výhodou
  • Základní znalost IP telefonie a správy tenkých klientů výhodou
  • Výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování a pečlivost
  • Schopnost týmové práce
  • Ochota držet víkendové pohotovosti
  • Ochota cestovat v rámci ČR a SR
  • Řidičský průkaz – skupina B / aktivní řidič

Náplň práce:

  • Odpovědnost za procesování a řešení požadavků uživatelů IT
  • Podpora koncových uživatelů IT systémů na úrovni Level 1
  • Komunikace s pracovníky Level 2 a 3 podpory ze zahraniční centrály a externích dodavatelů na denní bázi (angličtina/ němčina)
  • Monitoring firemní IT infrastruktury
  • Řešení technických problémů na pobočkách v rámci ČR i SR
  • Instalace a správa klientských stanic včetně tenkých klientů
  • Instalace IT techniky na nově otevíraných pobočkách
  • Inventarizace IT majetku ve spolupráci s účetním oddělením
  • Starost o agendu týkající se servisu uživatelských zařízení
  • Spolupráce na implementaci nových nástrojů a systémů
  • Spolupráce na technických a rozvojových projektech
  • Údržba interní IT knowledge base

Nabízíme:

  • Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní společnosti
  • Samostatná a zajímavá práce
  • Možnost profesního a osobního rozvoje
  • Další odborná školení
  • Notebook a mobilní telefon
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Slevy na zboží
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Jazykový kurz NJ
  • Týden dovolené navíc nad rámec zákona

KDE BUDETE PRACOVAT:

V současné době máme 13 obchodních domů v Čechách a 7 na Slovensku, které na straně IT podporuje pětičlenný tým.

Naše centrála pro Čechy a Slovensko se nachází v moderní budově v Praze 10 – Štěrboholech.

KDY MŮŽETE NASTOUPIT:

Rozhodujeme se rychle, proto vhodný kandidát může k nám nastoupit prakticky ihned, stejně však si na kvalitního kolegu nebo kolegyni dokážeme počkat a čas nástupu společně dohodnout.

JAK TO BUDE FUNGOVAT:

Dostali jste se až do tohoto místa? Zaujala Vás naše pracovní nabídka?

Tak už jen zašlete Váš strukturovaný životopis v českém jazyce spolu s motivačním dopisem pomocí odpovědního tlačítka.

V případě, že Vás zařadíme do výběrového řízení, budeme Vás kontaktovat.


Informace o pozici

Společnost
ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.
Adresa
Nákupní 444/6, Praha – Štěrboholy
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá) nebo Němčina (Středně pokročilá)
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel