Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání, ekonomického zaměření výhodou
  • zkušenosti s účtováním zbožových faktur výhodou
  • znalost NJ výhodou
  • znalost SAP výhodou
  • flexibilita, samostatnost a pečlivost
  • odolnost vůči stresu
  • trestní bezúhonnost

Náplň práce:

  • kontrola a zpracování dodavatelských faktur za zboží (tuzemské i zahraniční)
  • komunikace s dodavateli, ostatními odděleními a všemi pobočkami společnosti
  • podpora při auditech a závěrkách

Nabízíme:

  • zajímavou a odpovědnou práci ve stabilní mezinárodní společnosti
  • důkladné zaškolení
  • možnost seberealizace
  • odpovídají finanční ohodnocení
  • jazykové kurzy NJ
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • flexibilní začátek / konec pracovní doby
  • týden dovolené navíc nad rámec zákona

Pracoviště:

 Praha 10 – Štěrboholy, Nákupní Centrum EUROPARK

Nástup:

 Ihned, případně dohodou

Zaujala Vás naše pracovní nabídka a splňujete výše uvedené požadavky?

Zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem pomocí odpovědního tlačítka.

Pokud splníte naše požadavky a budete zařazeni do výběrového řízení, budeme Vás kontaktovat.


Informace o pozici

Společnost
ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.
Adresa
Nákupní 444/6, Praha – Štěrboholy
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Fakturantka, Účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel