Vyvíjíme software pro různorodé klienty u nás i v zahraničí. Pracujeme na projektech nejen v oblasti telekomunikací, pojišťovnictví či bankovnictví, ale vyvíjíme třeba i vlastního chatbota či voicebota. Zajímají nás technologické výzvy. Vzděláváme se, sledujeme novinky a učíme se navzájem.

Otevřený a férový Account Manager

Baví tě budování pevných a zdravých vztahů se zákazníky a rozvoj obchodních příležitostí? Zajímá tě svět IT a technologií? Pokud hledáš férovou firmu, kde budeš moct uplatnit své zkušenosti z account managementu, neváhej se nám ozvat!

Co tě na této pozici čeká:

  • budování vztahu s našimi stávajícími zákazníky, pro které vyvíjíme softwarová řešení – zjišťování jejich potřeb, zpětné vazby, celkové zastřešení komunikace a dohled nad fungováním projektu
  • rozvoj businessu u stávajících zákazníků
  • pravidelné vystavování objednávek
  • zapojení se do obchodního procesu – tvorba nabídek a řešení příležitostí u nových zákazníků
  • spolupráce s Lukášem – našim obchodním ředitelem a Rudou – account managerem

Plácneme si, pokud:

  • máš zkušenost s account managementem / business developmentem ideálně v IT oblasti
  • baví tě komunikovat se zákazníky a budovat s nimi pevné vztahy založené na důvěře a otevřenosti
  • chceš na sebe brát zodpovědnost a nezalekneš se výzev
  • máš drive zdokonalovat se a učit se
  • jsi týmový hráč a nejde ti o tvé provize za obchod, ale záleží ti na úspěších celého týmu a firmy
  • máš dobrou angličtinu, díky které můžeš bez problému komunikovat se zákazníky
  • jsi aktivní řidič / řidička

Proč bys měl/a jít k nám?

  • Dostaneš prostor uplatnit své zkušenosti z obchodu, a to ve firmě, která se nesnaží prodat mrtvému zimník, ale jde jí o budování kvalitních vztahů.
  • Můžeš se u nás vzdělávat – nabízíme technické i soft skills školení, jazykové kurzy, meetupy apod.
  • Práce z domu je tutovka. Stejně tak můžeš pracovat z našich kanceláří.
  • Pracovní dobu si určuješ sám/sama – my ti určitě nebudeme diktovat, kdy máš jít do práce a kdy zase z práce.
  • Nemáme budgety – hodnotíme lidi podle jejich zkušeností a přínosu pro projekt.
  • Nehrajeme si na managery ani CEO s Honzou nebo Tomem (zakladatelé ARTINu) si můžeš normálně napsat na Teamsech nebo zajít na pivo, když budeš mít dotaz.
  • Vyber si sám/sama, v jaké formě s námi budeš chtít spolupracovat.
  • Po roce práce u nás ti dáme neomezenou dovolenou.

Informace o pozici

Společnost
ARTIN, spol. s r.o.
Adresa
Na Pankráci 322/26, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Práce převážně z domova, Vlastní organizace náplně práce, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená více než 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Ubytování/příspěvek na ubytování, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Prodej a obchod, Obchodní ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

ARTIN, spol. s r.o., Petra Holecová