Všichni si tykáme, učíme se navzájem, bavíme se, žijeme.

Motto Artiňáků zní: „It's in the people”.

Až k nám přijdeš, uvidíš, že to není jen prázdné heslo.

Agile Coach

Co tě u nás čeká?

  • Jedním z tvých úkolů bude probouzení agilního mindsetu zákazníka
  • Budeš starat o tři soběstačné týmy které spolupracují na jednom produktu, ale ve třech nezávislých end-to-end streamech.
  • Pomůžeš našim týmům vidět možnosti posunu v jejich delivery procesech a společně se budete snažit věci neustále posouvat.
  • Taky budeš ukazovat, že distribuovanost týmu není agilnímu vývoji na překážku, ale naopak může být výhodou.
  • Dostaneš se ke spolupráci s velkým zahraničním zákazníkem.
  • Chopíš se identifikace zodpovědných rolí za již zavedené procesy a pomůžeš lidem při vstupu do těchto rolí.
  • Pomůžeš s budoucím škálováním produktu a týmů
  • V neposlední řadě pomůžeš zajistit stabilitu týmů, stabilitu delivery a povedeš lidi ve svém týmu k tomu, aby se snažili hledat prostor ke zlepšení na základě jejich výsledků
  • Identifikuješ maturity level každého z týmů a nastavíš individuální přístup k jejich rozvoji
  • Staneš se součástí ARTIN agilní skupiny a budeš přispívat k agilnímu rozvoji v celém ARTINu.

Plácneme si pokud:

  • máš předešlé zkušenosti jako Scrum Master, Agile coach nebo Kanban coach
  • jsi zběhlý v posouvání agility u zákazníka a ve vývoji produktu na základě businesové perspektivy
  • nemáš problém týmu nastavovat zrcadlo a chopit se leaderské role při zavádění potřebných organizačních změn vedoucích ke zlepšení (např. rozdělení velkých týmů, začlenění nováčků do týmu, posouvání delivery procesů, plánování roadmapy, ...)
  • neleníš přiložit ruku k dílu s administrativními úkony (např. pomoc při správě backlogu Product Ownerovi)
  • mluvíš plynně anglicky
  • máš zkušenost s Microsoft TFS/ Atlassian tools, eazy BI nebo jiné tooly měřící produktivitu týmu

Jsi ve výhodě, pokud:

  • máš zkušenost s vedením více než jednoho týmu pracujícího na stejném produktu

Proč bys měl/a jít k nám?

  • můžeš se neustále vzdělávat - nabízíme technické i soft skills školení, jazykové kurzy, meetupy apod.
  • práce z domu je tutovka, ale i naše kanceláře pořád jedou - takže pokud si potřebuješ od homeofficu odpočinout, rádi tě uvidíme v kanceláři
  • pracovní dobu si určuješ sám/sama - stačí se jen otevřeně domlouvat v rámci týmu tak, aby vše bez problémů fungovalo
  • naši firemní kulturu stavíme na otevřenosti, důvěře a férovém jednání
  • o naše Artiňáky rádi pečujeme - tento rok se v rámci aktivity #ARTINfit zaměřujeme na fyzické a psychické zdraví a každý měsíc pořádáme různé výzvy, přednášky a další aktivity s tím spojené.

Zaujali jsme tě? Ozvi se nám a připoj svůj životopis, LinkedIn profil nebo cokoliv, z čeho tě lépe poznáme. Těšíme se!

Informace o pozici

Společnost
ARTIN, spol. s r.o.
Adresa
Purkyňova 670/142, Brno – Medlánky
Na Pankráci 322/26, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

ARTIN, spol. s r.o., Lenka Stříteská