Administrátor a analytik Microsoft 365 / pohovor online

Do naší úspěšně české IT společnosti hledáme nového kolegu, nebo kolegyni na pozici Administrátor a analytik Microsoft 365 pro region Praha.

Hledáme uchazeče, kteří ocení přátelskou a týmovou spolupráci v naší společnosti a přispějí svým osobním přístupem a rozvojem k jejímu dalšímu růstu.

Hlavní náplň práce:

Naše společnost nabízí široké portfolio služeb a produktů. Pro ARION spol. s r.o. pracuje aktuálně 45 zaměstnanců z toho 40 kolegů je v pražské centrále. Celkově máme 10 obchodníků, 30 techniků a 5 členný management společnosti, který tvoří technický jednatel, obchodní jednatel, technický ředitel, obchodní ředitel a vedoucí oddělení kvality a bezpečnosti.

Budete pracovat jako samostatný administrátor a analytik produktů Microsoft 365 dle jednotlivých projektů, především v oblasti instalace a správy počítačových cloud technologií platformy Microsoft 365 našich zákazníků. Naše oddělení techniků a administrátorů má celkem 25 pracovníků, kteří se stanou nejen Vašimi kolegy, ale také Vám rádi pomohou myšlenkou i činem zdolávat překážky u zákazníků.

Jaký bude Váš pracovní den?

- návrhy, konzultace, instalace a správa cloud technologií Microsoft 365

- především Exchange, identity, bezpečnost

- spolupráce s kolegy v oblasti SharePoint a Power Platform

- řešení problematiky bezpečnosti IT vítána (antiviry, firewally, routery)

- péče o klienty a tvorba dobrých obchodních vztahů,

- účast na pravidelných poradách a školeních,

- aktivní spolupráce s ostatními kolegy.

Co je potřeba abychom se potkali?

- řádně ukončené SŠ vzdělání s maturitou, nebo VŠ

- 5 letá praxe v oblasti IT, nebo ukončené studium IT oboru s menší praxí

- zkušenost s jednáním se zákazníky nebo obchodními partnery výhodou,

- zájem o aktuální dění v IT oboru a chuť se dále rozvíjet,

- orientace na výsledek a radost z toho, když se Vám něco povede,

- časová flexibilita, ochota cestovat,

- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič,

- následné složení elektro vyhlášky §50

Kde budete pracovat?

Zázemí budete mít v našich kancelářích v Praze, Kubánské náměstí 1391/11, Praha 10. Zákazníky máme po celé ČR, ale Vy se budete pohybovat především v Praze a jejím okolí.

Co nabízíme?

- zázemí stabilní české společnosti, a dále rosteme,

- zaškolení na pozici, možnost certifikátů a odborných školení,

- přátelskou a pohodovou atmosféru na pracovišti,

- nové kanceláře a moderní pracovní prostředí,

- odpovídající finanční ohodnocení závislé na Vašich výsledcích, finanční bonusy,

- stravné, notebook, mobilní telefon a další nefinanční výhody.

Informace o pozici

Společnost
ARION spol. s r.o.
Adresa
Kubánské náměstí 1391/11, Praha – Vršovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 60 000 – 70 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, IT analytik, IT konzultant, Správce operačních systémů a sítí, Správce aplikačního SW, IT Security Specialist
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.