Obchodník IT / Account manager IT

Do naší úspěšně české IT společnosti hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici Obchodník IT / Account manager IT.

Hledáme uchazeče/uchazečku, který ocení přátelskou a týmovou spolupráci v naší společnosti a přispěje svým osobním přístupem a rozvojem k jejímu růstu.

Hlavní náplň práce:

ARION spol. s r.o. nabízí široké portfolio služeb a produktů, firma zaměstnává 40 zaměstnanců, více jak 30 jich přitom pracuje v naší centrále na Praze 10. Technická část společnosti je tvořena 25 techniky a systémovými správci, máme také specializovaný tým na oblast bezpečnosti IT. Společnost je řízena management, který tvoří 3 vedoucí pracovníci a 2 jednatelé.

Pokud si nás vyberete jako svého zaměstnavatele tak budete pracovat jako samostatný Obchodník IT / Account manager IT a doplníte tak tým našich 6 obchodníků, kteří jsou přímo řízení obchodním ředitelem. Věnovat se budete ve spolupráci s techniky správě našich smluvních zákazníků, budete jezdit na jednání, připravovat nabídky, řešit objednávky a v případě zájmu se můžete rozvíjet jako obchodní produktový specialista například v oblasti bezpečnosti nebo cloud řešení Microsoft 365.

Jaký bude Váš pracovní den?

- aktivní prodej vybraného portfolia produktů a služeb IT (správa IT, zabezpečení, on-site a cloud řešení),

- obchodní a marketingová spolupráce s dodavateli řešení, naším technickým týmem, tvorba kampaní,

- vyhledávání nových zákazníků (osobní schůzky za účelem představení nabídky společnosti),

- příprava obchodních nabídek, smluv a další obchodní dokumentace, práce s interním CRM systémem,

- obchodní podpora při realizaci zakázek,

- péče o klienty a tvorba dobrých obchodních vztahů,

- pravidelné vyhodnocování obchodních cílů a aktivit s nadřízeným,

- účast na pravidelných poradách a školeních,

- aktivní spolupráce s ostatními kolegy.

Co je potřeba abychom se potkali?

- řádně ukončené SŠ vzdělání s maturitou, nebo VŠ vzdělání,

- praxe na obchodní pozici a přehled v oblasti IT podmínkou,

- zájem o aktuální dění v IT oboru a chuť se dále rozvíjet,

- obchodní duch a schopnost osobní komunikace s klientem,

- orientace na výsledek a radost z toho, když se Vám něco povede,

- časová flexibilita, ochota cestovat,

- znalost práce s MS Office,

- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.

Kde budete pracovat?

Zázemí budete mít v našich kancelářích v Praze 10 na Kubáňském náměstí 1391/11, Praha. Zákazníky máme po celé ČR, ale Vy se budete pohybovat především v Praze a jejím okolí.

Co nabízíme?

- zázemí stabilní české společnosti, a dále rosteme,

- zaškolení na pozici, možnost certifikátů a odborných školení,

- přátelskou a pohodovou atmosféru na pracovišti, zahrát si pro uvolnění můžete i fotbálek,

- nové kanceláře a moderní pracovní prostředí,

- odpovídající finanční ohodnocení závislé na Vašich výsledcích, finanční bonusy,

- stravenky, notebook, mobilní telefon a další nefinanční výhody.

Informace o pozici

Společnost
ARION spol. s r.o.
Adresa
Kubánské náměstí 1391/11, Praha – Vršovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 30 000 – 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Prodej a obchod, Account Manager, Administrativní pracovník, Obchodní zástupce, Project Manager, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.