Junior Account manager IT /Akviziční obchodník IT – Praha a okolí

Do naší úspěšně fungující ryze české IT společnosti hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici Account manager/Akviziční obchodník pro region Praha a Střední Čechy.

Hledáme uchazeče/uchazečku, který/á bude součástí naší rodinné a dobře prosperující společnosti, přispěje k jejímu dalšímu rozvoji a získá cenné zkušenosti v IT oboru. Pozice je vhodná pro juniorní uchazeče.

Hlavní náplň práce:

Nový kolega/nová kolegyně bude pracovat jako samostatný Account manager na setu přidělených zákazníků především z oblasti midmarketu a současně bude získávat nové obchodní příležitosti v regionu Praha a Střední Čechy. Na obě uvedené role se bude postupně zaučovat.

Jaký bude Váš pracovní den?

- aktivní prodej celého portfolia produktů a služeb IT již stálým zákazníkům společnosti,

- aktivní vyhledávání nových zákazníků v přiděleném regionu (telefonické oslovení klientů, domlouvání osobních schůzek za účelem představení nabídky společnosti),

- příprava obchodních nabídek, smluv a další obchodní dokumentace, práce s interním CRM systémem,

- obchodní podpora při realizaci zakázek,

- péče o klienty a tvorba dobrých obchodních vztahů,

- pravidelné vyhodnocování obchodních cílů a aktivit s nadřízeným,

- účast na pravidelných poradách a případných školeních,

- aktivní spolupráce s ostatními kolegy.

Co je potřeba abychom se potkali?

- řádně ukončené SŠ/VŠ vzdělání,

- přehled v oblasti IT z předchozí praxe nebo ukončené studium IT oboru podmínkou,

- obchodní zkušenost výhodou,

- zkušenost s jednáním se zákazníky nebo obchodními partnery výhodou,

- zájem o aktuální dění v IT oboru a chuť se dále rozvíjet,

- obchodní duch a schopnost osobní komunikace s klientem,

- orientace na výsledek a radost z toho, když se Vám něco povede,

- časová flexibilita, ochota cestovat,

- znalost práce s MS Office,

- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.

Kde budete pracovat?

Zázemí budete mít v našich kancelářích v Praze na Kubáňském nám. Zákazníky máme všude, ale Vy se budete pohybovat především v Praze a jejím okolí.

Co nabízíme?

- zázemí stabilní české společnosti, a dále rosteme,

- zaškolení na pozici, možnost certifikátů a odborných školení,

- přátelskou a pohodovou atmosféru na pracovišti, zahrát si pro uvolnění můžete i fotbálek,

- nové kanceláře a moderní pracovní prostředí,

- odpovídající finanční ohodnocení závislé na Vašich výsledcích, finanční bonusy,

- stravenky, notebook, mobilní telefon, služební automobil a další nefinanční výhody.


Informace o pozici

Společnost
ARION spol. s r.o.
Adresa
Kubánské náměstí 1391/11, Praha – Vršovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Prodej a obchod, Account Manager, Administrativní pracovník, Obchodní zástupce, Project Manager, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.