Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina společností PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.

Naši oborníci z oblasti účetnictví dělají všechno pro to, aby klientům poskytovali nejen kvalitní vedení účetnictví, ale také pomáhali řešit problémy jako například výpadky účetních či CFO u klientů, poradenství v oblasti IFRS či zpracování směrnic a metodik. Ve velké míře se také zabývají digitalizací a automatizací účetnictví. V našem účetním oddělení Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše.

Chcete být odborníkem i Vy?

Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.

Účetní

Požadavky

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • praxe na obdobné pozici min. 1,5 roku
  • znalost účetní a daňové legislativy
  • uživatelská znalost MS Office (Excel, Word)
  • znalost ekonomických SW výhodou
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni výhodou
  • pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů
  • schopnost týmové spolupráce
  • komunikační schopnosti na dobré úrovni
  • samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti
  • výhodou nikoliv podmínkou je znalost účtování rozpočtových a příspěvkových organizací (vyhláška č. 410/2009 Sb.) včetně rozpočtového vykazování, účtování v SW Gordic a praxí v oboru.

Náplň práce

  • Vedení účetnictví pro externí klientelu
  • samostatné účtování dokladů (zadávání účetních dat do systému, účtování, párování)
  • zpracování DPH, KH, silniční daně
  • zpracování účetních závěrek
  • pravidelné analýzy účtů, reportingy ČSÚ, INSTRASTAT
  • zpracování ad-hoc zpráv pro klienty, aktivní komunikace s klientem
  • vedení a organizace práce juniorů/brigádníků.

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova,
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
  • přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
  • Multisport
  • výuka jazyka v rámci pracovní doby,
  • firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
  • teambuildingové aktivity,
  • nástup ihned nebo dohodou.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte zaslat svůj životopis.

Budeme se těšit.

Informace o pozici

Společnost
APOGEO GROUP
Adresa
Pražákova 1008/69, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní, Účetní metodik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení.