Jsme silná, ryze česká, stabilní poradenská skupina PKF APOGEO fungující na trhu od roku 2001. Zaměstnáváme více než 100 odborníků, jsme členem mezinárodní poradenské sítě PKF. Našimi klienty jsou firmy působící v oblasti developmentu, výroby, zdravotnictví, vzdělávání a dalších. Poskytujeme komplexní služby v oblasti transakčního poradenství, oceňování, auditu, daní, účetnictví, mzdové agendy a správy rodinného majetku.
Zaměstnáváme více než 100 odborníků všech ekonomických oborů. Aktivně přednášíme na předních ekonomických vysokých školách, vedeme odborné semináře, přednášíme pro 1. Vox.

V současné době hledáme týmového kolegu nebo kolegyni, který/á bude zajišťovat komplexní organizační a administrativní podporu oddělení. Očekáváme samostatnost, pečlivost a spolehlivost, dobrý písemný a ústní projev, organizační schopnosti, výbornou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Powerpoint) a znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni. Praxe na obdobné pozici je vítána, nikoliv podmínkou.

Každý v APOGEO má svůj potenciál.

Administrativní Asistent/ka

Na čem budete pracovat?

  • Organizace a plánování schůzek partnera resp. seniorních pracovníků,
  • tisk a vazba posudků,
  • asistence při přípravě nabídek či dokumentace k veřejným zakázkám,
  • kontakty a fakturace ESO9,
  • dle profilu asistenční práce na oceňování,
  • rešerše informací z veřejných zdrojů,
  • archivace znaleckých posudků,
  • organizace elektronické dokumentace AE,
  • evidence knihovny, odborné literatury a školení,
  • skartace dokumentů.

Co požadujeme?

  • Samostatnost, pečlivost a spolehlivost,
  • dobrý písemný a ústní projev,
  • organizační schopnosti,
  • timemanagement,
  • výborná znalost práce na PC (Word, Excel, Ourlook, Powerpoint),
  • AJ na komunikativní úrovni,

Co nabízíme?

  • Práci na částečný úvazek, je tedy vhodné i při studiu VŠ,

  • Možnost i plného úvazku,
  • flexibilní pracovní dobu, množnost občasné práce z domova,
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
  • dlouhodobou spolupráci,
  • přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
  • Multisport,
  • firemní programy (výuka jazyka v rámci pracovní doby, podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
  • teambuildingové aktivity,
  • nástup ihned nebo dohodou.

Informace o pozici

Společnost
APOGEO GROUP
Adresa
Rohanské nábřeží 671/15, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Možnost studijního volna
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Odborný asistent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.