Jsme silná, ryze česká poradenská skupina s mezinárodním přesahem v rámci členství v poradenské síti PKF International. Tuto síť tvoří více než 400 kanceláří poskytujících komplexní poradenské služby ve 150 zemích.
Na českém trhu působíme od roku 2001.
Poskytujeme komplexní služby v oblasti transakčního poradenství, oceňování, auditu, daní, účetnictví a mzdové agendy, HR outsourcingu a správy rodinného majetku.
Zaměstnáváme více než 90 odborníků všech ekonomických oborů.
Za své dosavadní působení v oboru jsme oceněni Symbolem úspěšných, tzn. patříme mezi 100 nejobdivovanějších firem v České republice za profesionální kvalitu služeb. Také jsme získali ocenění v kategorii Management Excellence Award za dosahování stabilních hospodářských výsledků a zároveň plnění nejvyšších kritérií v oblasti systémového přístupu k řízení a organizaci firmy.
Aktivně přednášíme na předních ekonomických vysokých školách – VŠE, VŠFS, vedeme odborné semináře – 1. Vox.

Do našeho rozrůstajícího týmu hledáme nové kolegy/ně na pozici Senior účetní či samostatná účetní. Kandidát by měl mít znalost programů Navision a Pohoda. Pokud máte praktické zkušenosti s kompletním vedením účetnictví a praxi na obdobné pozici min. 3 roky (pro samostatnou účetní 1 rok), hledáme právě Vás.

Senior účetní/účetní- Navision a Pohoda,vyhláška č. 410/2009

Požadavky

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost SW Navision a Pohoda
  • výhodou znalost účtování rozpočtových a příspěvkových organizací (vyhláška č. 410/2009 Sb.) včetně rozpočtového vykazování, účtování v SW Gordic a praxí v oboru min. 5 let
  • praxe na obdobné pozici min. 3 roky (pro samostatnou účetní minimálně 1 rok)
  • znalost účetní a daňové legislativy
  • uživatelská znalost MS Office (Excel, Word)
  • znalost ekonomických SW výhodou
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni výhodou
  • pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů
  • schopnost týmové spolupráce
  • komunikační schopnosti na dobré úrovni
  • samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti.

Náplň práce

  • Vedení účetnictví pro externí klientelu
  • samostatné účtování dokladů (zadávání účetních dat do systému, účtování, párování)
  • zpracování DPH, KH, silniční daně
  • zpracování účetních závěrek
  • pravidelné analýzy účtů, reportingy ČSÚ, INSTRASTAT
  • zpracování ad-hoc zpráv pro klienty, aktivní komunikace s klientem
  • vedení a organizace práce juniorů/brigádníků.

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova,

  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
  • přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
  • Multisport
  • výuka jazyka v rámci pracovní doby,
  • firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
  • teambuildingové aktivity,
  • nástup ihned nebo dohodou.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte zaslat svůj životopis.

Budeme se těšit.

O pobočce

APOGEO

V APOGEU se neskrýváme za vzletné fráze- jsme diskrétním, precizním partnerem, který chápe svou úlohu – špičkovou podporu pro klíčová rozhodnutí našich klientů. To by nebylo možné bez našich zaměstnanců, kteří svými odbornými kvalitami a osobním přístupem tvoří náš tým.

Informace o pozici

Společnost
APOGEO GROUP
Adresa
Rohanské nábřeží 671/15, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní, Účetní metodik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel