Jsme silná, ryze česká poradenská skupina s mezinárodním přesahem v rámci členství v poradenské síti PKF International. Tuto síť tvoří více než 400 kanceláří poskytujících komplexní poradenské služby ve 150 zemích.
Na českém trhu působíme od roku 2001.
Poskytujeme komplexní služby v oblasti transakčního poradenství, oceňování, auditu, daní, účetnictví a mzdové agendy, HR outsourcingu a správy rodinného majetku.
Zaměstnáváme více než 90 odborníků všech ekonomických oborů.
Za své dosavadní působení v oboru jsme oceněni Symbolem úspěšných, tzn. patříme mezi 100 nejobdivovanějších firem v České republice za profesionální kvalitu služeb. Také jsme získali ocenění v kategorii Management Excellence Award za dosahování stabilních hospodářských výsledků a zároveň plnění nejvyšších kritérií v oblasti systémového přístupu k řízení a organizaci firmy.
Aktivně přednášíme na předních ekonomických vysokých školách – VŠE, VŠFS, vedeme odborné semináře – 1. Vox.
Do našeho rozrůstajícího týmu hledáme nové kolegy/ně na pozici Senior účetní či samostatná účetní. Kandidát by měl mít znalost programů Navision a Pohoda. Pokud máte praktické zkušenosti s kompletním vedením účetnictví a praxi na obdobné pozici min. 3 roky (pro samostatnou účetní 1 rok), hledáme právě Vás.
Senior účetní/účetní- Navision a Pohoda,vyhláška č. 410/2009
Požadavky
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- znalost SW Navision a Pohoda
- výhodou znalost účtování rozpočtových a příspěvkových organizací (vyhláška č. 410/2009 Sb.) včetně rozpočtového vykazování, účtování v SW Gordic a praxí v oboru min. 5 let
- praxe na obdobné pozici min. 3 roky (pro samostatnou účetní minimálně 1 rok)
- znalost účetní a daňové legislativy
- uživatelská znalost MS Office (Excel, Word)
- znalost ekonomických SW výhodou
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni výhodou
- pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů
- schopnost týmové spolupráce
- komunikační schopnosti na dobré úrovni
- samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti.
Náplň práce
- Vedení účetnictví pro externí klientelu
- samostatné účtování dokladů (zadávání účetních dat do systému, účtování, párování)
- zpracování DPH, KH, silniční daně
- zpracování účetních závěrek
- pravidelné analýzy účtů, reportingy ČSÚ, INSTRASTAT
- zpracování ad-hoc zpráv pro klienty, aktivní komunikace s klientem
- vedení a organizace práce juniorů/brigádníků.
Nabízíme
Práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova,
- možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
- přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
- kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
- Multisport
- výuka jazyka v rámci pracovní doby,
- firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
- teambuildingové aktivity,
- nástup ihned nebo dohodou.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte zaslat svůj životopis.
Budeme se těšit.
O pobočce
APOGEO
V APOGEU se neskrýváme za vzletné fráze- jsme diskrétním, precizním partnerem, který chápe svou úlohu – špičkovou podporu pro klíčová rozhodnutí našich klientů. To by nebylo možné bez našich zaměstnanců, kteří svými odbornými kvalitami a osobním přístupem tvoří náš tým.
Informace o pozici
- Společnost
- APOGEO GROUP
- Adresa
- Rohanské nábřeží 671/15, Praha – Karlín
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní, Účetní metodik
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel