Společnost SMART Office & Companies, s.r.o. je jednou z nejvýznamnějších společností na trhu v zakládání a prodeji společností. Disponujeme nejširším portfoliem států, kde lze získat ready-made společnost nebo založit společnost na míru, přičemž počet lokalit neustále rozšiřujeme.

Od roku 2011 je SMART Office & Companies oficiálně členem APOGEO Group, poradenské skupiny, která je svým stabilním zázemím nezpochybnitelnou jistotou nejen pro své zaměstnance a obchodní partnery, ale především díky širokému, vzájemně navazujícímu portfoliu služeb, pro své klienty.

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici

Administrátor/ka agend – corporate services

Náplň práce:

  • příprava nabídek a příprava smluvní dokumentace, zajišťování podpisů na dokumentech (dle vzorů),
  • komunikace s klienty – odpovědi na klientské dotazy, komunikace s úřady,
  • fakturace služeb stávajícím a novým klientům, správa agend,
  • správa poštovní a administrativní agendy klientských společností vč. dosílek,
  • organizační zajištění pronájmu kanceláří a zasedacích místností,
  • péče o stávající klienty,
  • správa zakázek v interním systému,
  • komunikace s dodavateli služeb,
  • ad-hoc úkoly dle zadání nadřízených.

Co požadujeme:

  • alespoň bakalářské vzdělání právního nebo ekonomického směru,
  • pečlivost a spolehlivost,
  • dobrý písemný a ústní projev,
  • organizační schopnosti,
  • znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Powerpoint),
  • znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni,
  • Praxe na pozici ve státní správě je vítána.

Co nabízíme:

  • Práci na plný úvazek a dlouhodobou perspektivou,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • spravedlivé a vstřícné nadřízené,
  • skutečnou možnost odborného a profesního růstu,
  • přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
  • velmi zajímavou pracovní náplň
  • sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky)
  • firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
  • výuka jazyků v rámci pracovní doby,
  • teambuildingové aktivity,
  • 5 Sickdays ročně
  • nástup ihned nebo dohodou.

Informace o pozici

Společnost
APOGEO GROUP
Adresa
Rohanské nábřeží 671/15, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Možnost studijního volna
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.