Přijmeme asistenta/ku pro manažera!

Co u nás budete dělat:

  • telefonicky sjednávat schůzky a plánovat časový harmonogram manažera
  • všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat

Co byste měl/a umět:

  • základní práci s počítačem a internetem
  • svědomitě a pečlivě odvádět svou práci
  • k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba
  • příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy

Co pro Vás máme my:

  • GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 25 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst
  • pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu
  • pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit dle vašeho požadavku)
  • pracovní doba je pouze PO - PÁ 8:00-16:00 hod., víkendy a svátky u nás nepracujeme
  • v případě vašeho zájmu máme i možnost brigády, kde stačí odpracovat jenom 12 hodin týdně
  • motivace denních dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů a dostanete proplacený celý den)
  • dovolená až 28 dní
  • benefity – stravenky 130 Kč,- , sick days, příspěvek na dopravu, multisport karta, penzijní připojištění, pravidelné soutěže
  • relaxační místnost včetně pitného režimu a kávy
  • odměna za doporučení zaměstnance 10 000 Kč,- a brigádníka 6 000 Kč,-
  • všechna školení jsou zdarma a to, co se naučíte, zúročíte jak u nás, tak i běžném životě
  • dovolená ve firemním hotelu na Pálavě a v Bulharsku na Slunečném pobřeží
  • snadná dostupnost z vlakového i autobusového nádraží – poloha v centru města

Nástup dle dohody.

V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis a my Vás budeme kontaktovat.

Kontakt:
Personální oddělení
AMAX, s.r.o.
Tel.: 544 529 940, 544 529 959

www. amaxsro.cz
www.facebook.com/amaxsro

Za účelem nabízení pracovních příležitostí a provedení výběrového řízení na vyhlášené pracovní pozice bude společnost AMAX, s.r.o., IČO: 26312549, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Souhlas uděluji na dobu, než pomine účel zpracování, a lze jej kdykoli písemně odvolat.

O pobočce

Společnost AMAX, s.r.o.

Společnost AMAX je na trhu již od roku 2003. Sídlo společnosti je v centru Brna. Pobočku máme v Hodoníně. Patříme do exkluzivní skupiny českých firem, které získaly certifikát AAA nejvyšší hodnocení důvěryhodnosti. Při spolupráci s našimi zaměstnanci dbáme na férové vztahy a dobré pracovní podmínky.

Informace o pozici

Společnost
AMAX, s.r.o.
Adresa
Orlí 469/17, Brno – Brno-město
Národní třída 3923/18a, Hodonín
Požadované vzdělání: Základní
Plat
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Marketingová komunikace, Specialista marketingu, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.