Jsme Alza.cz - česká firma s vizionářským pohledem, lídr e-commerce a udavatel trendů.

Strategy Marketing Manager (Senior) (JPO09146)

Do oddělení marketingové strategie hledáme člověka, který bude zodpovědný za expanzi a rozvoj zahraničních trhů. Primární odpovědností budou analýzy vstupu Alza.cz na trh, příprava akviziční strategie a rozvoj zahraničních trhů včetně tvorby produktů a služeb, které podporují růst obratu. Potřebujeme člověka se strategickým uvažováním, schopností hledat příležitosti na trhu, analyzovat jejich potenciál a jasně popsat zákaznický benefit nákupu na Alza.

Pro tuto pozici potřebujeme člověka, který bude schopen jednat s lidmi na všech úrovních firmy – od juniorních specialistů až po board. Musí být schopen uřídit vztahy mezi týmy a jednotlivci.


Jaká bude vaše pracovní náplň?

  • Poznávání spotřebitelů, jejich bariér a motivací, a s tím spojená práce s  daty spolu s Insight managerem.
  • Příprava vstupu na zahraniční trhy.
  • Tvorba strategie a taktiky pro budování znalosti značky a akvizici zákazníků na zahraničních trzích.
  • Tvorba nových služeb a produktů, které podporují penetraci značky v zahraničí.
  • Příprava dlouhodobého marketingového plánu a podkladů pro marketingovou komunikaci programu a PR.
  • Práce s informacemi a daty z analýzy spotřebitelů, trhu/trendů a konkurence.
  • Velmi úzká spolupráce s našim EU týmem, B2C marketing managerem, oddělením marketingové komunikace a Insight managerem.


Za co převezmete odpovědnost?

  • Budování povědomí o značce na svěřených zemích.
  • Akvizice nových zákazníků a jejich retence.
  • V dalších fázích budování frekvence nákupů a objem košíku evropských zákazníků.
  • Stavba nových produktů a služeb a jejich testování před uvedením na trh.
  • Zadávání požadavků na průzkumy spolu s Insight managerem.
  • Kooperace na finančním řízení svěřených zemí.


Máte to, co hledáme?

  • Zkušenosti se stavbou produktů a služeb, brand marketingem, category managementem nebo 360 marketingem.
  • Pracovat s daty a vyvozovat z nich insighty.
  • Umění identifikace příležitostí a orientace na budoucnost.
  • Velmi pokročilé komunikační a prezentační dovednosti.
  • Projektové řízení, systematičnost.
  • Umění uřídit vztahy mezi odděleními.
  • Kooperativní přístup.
  • Pokročilá znalost MS Office (primárně Excel, PowerPoint).
  • Znalost práce s  Google Analytics.


Proč jít dělat marketing k nám?

  • Nemáme agentury, děláme si vše sami a my říkáme, co bude Alzák křičet.
  • Dáme vám na začátek buddyho, který vám se vším pomůže.
  • Jsme připraveni vás za rok posunout klidně o pozici výš nebo na jiné oddělení. Případně maximalizovat vaše znalostní přesahy i mimo offline marketing, pokud budete chtít.
  • Máme pravidelné meetingy, školení, sdílíme si know-how, pomáháme si.
  • Spravujeme projekty za miliony ročně, které vidíte všude. Výsledky vaší práce tak uvidí skoro každý nejen v CZ.


Co jsou další důvody?

  • Zaměstnanecké slevy získáte na celý sortiment Alzy. Takže od elektroniky, přes sekačky až po sprchový gel.
  • Zařídit si u nás můžete MultiSportku.
  • Nabízíme 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
  • Čeká na vás hromada interních i externích školení a časem máte možnost jít na oborové konference.
  • Chodit můžete na jazykové kurzy.
  • Máme krásné kanceláře se živými stromy, solnou jeskyní, fotbálkem, kulečníkem i saunou.
  • A samozřejmě fajn kolegy a kolegyně.

Informace o pozici

Společnost
Alza.cz a.s.
Adresa
U Pergamenky 1522/2, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Marketing, Brand manager, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový výzkum, Specialista marketingu, Category Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel