Jsme Alza.cz - česká firma s vizionářským pohledem, lídr e-commerce a udavatel trendů.

Digital Marketing Specialist Junior (Display) (JPO11492)

Pokud chceš nasazovat a spravovat online kampaně v Alze, zajímáš se i o ostatní kanály digital marketingu a znáš pojmy jako je imprese, CTR, RTB, Sklik, nebo Google Analytics, tak si budeme rozumět.

Kristýna s Tomášem k sobě do týmu hledají pečlivého, proaktivního a samostatného nadšence do digital marketingu, kterého bude také bavit plánovat, realizovat a měřit digitální mediální kampaně v celkovém objemu několika miliard impresí ročně. Nemusíš se ničeho bát – každý nováček má u nás svého buddyho, který ti ze začátku se vším pomůže.

Jací jsme? 🚀

  • Náš digital marketing je celý in-house.
  • Řekli bychom o sobě, že máme volné ruce v tom, co vytváříme a zároveň chápeme, že výsledky jsou důležité.
  • Snažíme se být samostatní, ale hodně se ptáme na neznámé a pomáháme si.
  • Zároveň jsme prostě obchodní firma, a tak hledáme toho, kdo chápe, že optimalizace kampaní a maximalizace jejich výkonu je důležitá, stejně jako symbioza online s offline marketingem.

Koho hledáme? 👩💻

  • Nadšence do digital marketingu - nezáleží, jestli jsi v oboru nový nebo máš už nějaké zkušenosti (nejcennější pro nás jsou ty s kontrolou a správou kampaní v rámci RTB, GDN a Sklik).
  • Máš povědomí o tom, co je display reklama a jak to celé funguje. I když jsi v oboru úplný nováček, zkusíš se před pohovorem mrknout na základní pojmy, ať poznáme, že máš o téma opravdový zájem.
  • Potřebujeme, aby ti nevadila exekutiva spojená s danou pozicí a abychom se na tebe mohli spolehnout.

Jaká je pracovní náplň? 📈

  • Budeš kontrolovat a spravovat kampaně v rámci RTB, GDN a Skliku.
  • Analyzovat výsledky a vymýšlet, jak kampaně ještě lépe optimalizovat.
  • Pomáhat nám zlepšovat interní procesy.
  • Všichni se pohybujeme v Skliku, Google Ads, DV360, Google Analytics, pracujeme v Excelu, Data studiu, PowerBI, Asaně a dalších nástrojích, ve kterých Tě případně rádi zaučíme.

Proč dělat online reklamu u nás? 👽

  • Nemáme agentury, děláme si vše sami, a to včetně atribučního modelu. Osaháš si správu on-line kampaní od A do Z.
  • Máš možnost se přímo podílet na rozvoji české jedničky v e-commerce.
  • Skvělý buddy systém – zkušenější kolega ti bude k ruce a pomůže ti projít celou adaptací.
  • Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, je tu možnost homeoffice.

A co dál? 💚

  • Nevadí, že zkušeností třeba zatím moc nemáš, naučíme Tě všemu potřebnému.
  • Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme většinou 3 dny v týdnu, zbytek jsme na homeoffice.
  • Máme kanceláře s živými stromy, fotbálkem, ping-pongem, solnou jeskyní, posilovnou, saunou a meetingy probíhají hlavně na kavárně.
  • Slevy získáš na celý sortiment Alzy. Schválně se podívej, co vše již prodáváme!
  • Využívat můžeš MultiSportku nebo další zvýhodněné vstupné přes firmu.
  • To samé platí pro interní a externí kurzy – nejen během adaptace Tě čeká spousta školení. Po nějaké době počítej s kurzy od Google, Seznamu nebo zapojení se jako lektor do naší online akademie.
  • Jazykové vzdělávání máme řešeno přes jazykovku a můžeš si říct, co zrovna chceš pilovat.
  • Máme standardní 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
  • A spoustu dalších benefitů – jako jsou stravenky, finanční odměny k pracovnímu výročí, bezplatnou právní a psychologickou poradnu aj.

Informace o pozici

Společnost
Alza.cz a.s.
Adresa
U Pergamenky 1522/2, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový analytik, Marketingový výzkum, Specialista marketingu, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Trainee programy, pozice je vhodná i pro absolventy.