Jsme Alza.cz - česká firma s vizionářským pohledem, lídr v oblasti IT a elektroniky s 25 letou historií v oblasti e-commerce. V roce 2014 jsme expandovali do celé Evropy. Zaměstnáváme přes 1 800 odborníků, provozujeme 53 prodejen ve 4 zemích. Máme vlastní mobilní aplikaci, vyvinuli jsme řešení pro bezkontaktní výdej zboží AlzaBox a pracujeme na dalších technologiích. A hledáme mezi sebe třeba právě tebe!

ALZA.CZ- Business asistent/ka - MĚNÍME E-COMMERCE (JPO04316)

Třeba hledáme právě Tebe na pozici Business asistent/ka v představenstvu Alza.cz a.s.!

Představenstvo rozhoduje o strategii a udává směr firmy i evropské e-commerce. Přidej se k nám a nastartuj další změny, které nás posunou zase o pár kroků napřed!

Proč si to u nás zamiluješ?

  • Jako business asistent/ka u nás získáš přehled o fungování celé firmy a opravdu hodně se toho naučíš
  • Chceme udávat směr e-commerce, a proto neustále vymýšlíme novinky a přinášíme inovativní řešení
  • 99 % věcí si děláme interně = 99 % můžeš ovlivnit
  • Jsme posedlí tím, aby vše dávalo smysl (jsme schopní ze dne na den proces nastavit a jiný zrušit, pokud to nedává smysl)
  • Stále dokážeme věci rychle měnit (nemusíš čekat roky na schválení nápadu od anonymního vedení – Ty jsi tím, kdo spolurozhoduje a předkládá nápady)

Co všechno budeš mít pod palcem?

  • Kontrola, kontrola a zase ta kontrola. Znáš rčení důvěřuj, ale prověřuj? Business asistent/ka prověřuje téměř všechno. Zda všechno běží jak má a dává smysl.
  • Komunikace. Hodně komunikace přes hodně kanálů - e-mail, asana, whatsapp, teams atd.
  • Hledání chyb a příležitostí. Poznáš celou firmu, musíš mít přesahy do všech oddělení a rozumět jejich práci. Pak zvládneš navrhovat takové změny, které nám pomůžou.

Čeho si budeme cenit?

  • Chceš se hodně učit - během několika měsíců zvládneš nahrát mnohaleté zkušenosti od lidí z vedení firmy
  • Přemýšlíš v číslech a řídíš se selským rozumem
  • Umíš se zanořit do detailu, ale zároveň si udržet rozhled
  • Nebojíš se práce, ať už je jakkoliv veliká
  • Rád/a věci dotahuješ a dodáváš je úplně hotové
  • Máš rád/a změny a chceš si na věci sáhnout, ne si o nich jen povídat...

Jak probíhá výběrový proces?

  • Výběrové řízení je minimálně 3 kolové. Na začátku si společně vyjasníme očekávání a seznámíš se s firmou a pozicí. Máme připravené různé testy a case study na doma. Budeme se ptát na zkušenosti a vyzkoušíme si i nějaké role plays. Ano, víme že je to dlouhé a náročné, ale chceme si být jistí, že obě strany budou spokojené.
  • Kandidát vždy do dvou dnů ví, co ho ve výběrovém řízení čeká. Celý proces by neměl trvat více jak 3 týdny.

Zní Ti to jako dream job? Přihlas se přes formulář a do 2 pracovních dnů se Ti ozve Lucie.


Informace o pozici

Společnost
Alza.cz a.s.
Adresa
U Pergamenky 1522/2, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Children-friendly office, Dog-friendly office, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Rozjezd zcela nového projektu, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost delšího neplaceného volna, Nadstandardní lékařská péče, Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Nákup, Prodej a obchod, Vrcholový management
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel