Vyvíjíme a vyrábíme průmyslové pračky, sušiče a žehliče několika předních světových značek s kapacitou až 180 kg. Naše zařízení jsou využívána v hotelech, nemocnicích nebo například v soukromých prádelnách. Sídlíme v Příboře a zaměstnáváme 700 zaměstnanců. Nabízíme uplatnění jak studentům, tak absolventům i zkušeným specialistům.

Pracovník péče o zákazníky (prádelenská technika)

Co vás čeká?

  • každodenní komunikace v anglickém jazyce s našimi zákazníky a distributory
  • vyřizovaní telefonických, ale především písemných dotazů na naše produkty (průmyslové pračky, sušiče a žehliče)
  • zpracovávání objednávek od vystavení faktury až po zajištění včasného doručení zákazníkovi

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • velmi dobrou znalost anglického jazyka
  • zkušenosti z oblasti logistiky, nákupu nebo zákaznické péče
  • předpoklady ke zvládání náročných situací při jednání se zákazníky
  • zkušenosti s vývozem do třetích zemí a s platebními podmínkami, jako je dokumentární akreditiv a inkaso
  • znalost speciálních dokumentů jako jsou egyptské certifikáty, certifikáty pojištění, ACID - speciální egyptská deklarace, speciální celní dokumenty pro Turecko – ATR výhodou

Co vám můžeme nabídnout?

  • rozmanitou práci v mezinárodním prostředí velké americké společnosti
  • pružnou pracovní dobu (volitelný začátek mezi 6:00 - 9:00)
  • možnost práce v režimu Home Office
  • 25 dnů dovolené
  • stravování ve vlastních prostorech (s nadstandardním příspěvkem zaměstnavatele)
  • Cafetérie s ročním kreditem 4.000 Kč
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • zvýhodněný tarif mobilního operátora i pro rodinné příslušníky
  • vzdělávání na pracovišti např. jazykové kurzy, školení měkkých a počítačových dovedností, on-line a odborná školení

Informace o pozici

Společnost
Alliance Laundry CE s.r.o.
Adresa
Místecká 1116, Příbor
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá) nebo Němčina (Mírně pokročilá)
Benefity: Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Zákaznický servis, Logistik, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Specialista logistiky, Pracovník front office, Pracovník reklamačního oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel