Společnost působící na trhu průmyslových nemovitostí hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici:

Asistent/ Asistentka

Chtěli byste pracovat v úspěšné a dynamické společnosti, jejíž význam dlouhodobě strmě roste a kde si můžete každý den rozšiřovat obzory? Ve společnosti, která bere starost o své okolí a přístup ESG vážně? Právě takovou je ve zkratce investiční skupina Accolade, která staví moderní průmyslové parky šetrné k životnímu prostředí v Polsku, České republice, Německu, Španělsku a dalších evropských zemích. Do našeho mladého a přátelského kolektivu, který spojuje chuť a nadšení společně tvořit budoucnost udržitelného evropského podnikání hledáme pozici Asistent/ka oddělení Asset Managementu. Máte-li zkušenosti z administrativy, může to být pro vás zajímavá příležitost.

Pokud se chcete o této pozici dozvědět více, čtete dál.

Vaší náplní práce bude:

  • evidence a zakládání smluv
  • kompletace smluvní dokumentace
  • příprava reportů pohledávek a závazků
  • správa událostí a reminderů v kalendáři
  • psaní žádostí a jednoduchých dokumentů
  • podpora asset manažerů při vyhledávání a ověřování informací (katastrální mapy, územní plány, vyhledávání informací v uzavřených smlouvách atd.)
  • kopírování, skenování
  • správa a úprava propagačních materiálů
  • správa adresářů aj.

Naše očekávání a požadavky jsou:

Abyste se stali součástí našeho týmu, měli byste splňovat následující požadavky:

  • ukončené studium SŠ s maturitou
  • znalosti v oblasti práva, oblast stavebního práva výhodou
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost
  • komunikativní znalost AJ
  • aktivní řidič výhodou

Co nabízíme:

Vážíme si našich zaměstnanců, protože jsou to právě oni, kdo vytváří naše hodnoty. Poskytujeme jim zdravé pracovní prostředí a širokou škálu benefitů. Níže se podívejte, na co se můžete při spolupráci s námi těšit:

  • Práci na zajímavých projektech, včetně zahraničních.
  • Zodpovědnou práci v dynamickém oboru.
  • Moderní kanceláře v centru Prahy
  • Přátelský tým.
  • 25 dní dovolené.
  • 2 dny nemoci, když se necítíte dobře
  • Notebook a mobilní telefon.
  • Zdravé svačiny na pracovišti.
  • Firemní akce, zajímavé teambuildingové aktivity.
  • Atraktivní bonusový systém.
  • Možnost dalšího vzdělávání.
  • Multisport kartu a stravenky.

Informace o pozici

Společnost
Accolade, s.r.o.
Adresa
Sokolovská 394/17, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Asistent/asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.