Pokračujeme ve svém úspěšném růstu po celém světě, a to se týká i našeho plzeňského týmu. Hledáte uplatnění s mezinárodním přesahem? Pak možná hledáme právě Vás.

Místo pracoviště:

Centrum Plzně

Co bude Vaším posláním:

Jako člen našeho týmu (každý z nás je “4flower”), budete řídit efektivní tok zboží v rámci logistické sítě našeho zákazníka a to díky koordinaci jeho dodavatelů. Cílem je včasné a kompletní dodání materiálu.

Vaše hlavní úkoly zahrnují mimo jiné:

  • Zajištění komplexního provádění přeprav, tj. každodenní operativy s pomocí moderního systému (TMS)
  • Optimalizaci transportních nákladů a realizaci opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníka a celkovému snížení nákladů
  • Pravidelnou komunikaci se zákazníkem - informovanost o statusu přepravy
  • Odpovědnost za přijímání a operativní řešení denních problémů ve svěřené oblasti
  • Přímá odpovědnost za koordinaci týmu 3 až 4 osob, jmenovitě za rozdělování úkolů a dohled nad kvalitou a efektivitou práce svěřeného týmu
  • Mentoring svěřenému týmu, zejména v oblasti řešení komplexních transportních situací a nestandardních případů
  • Zaškolení nových členů týmu
  • Aktivní účast na zlepšovacím procesu (CIP = Continuous Improvement Process)
  • Řízení efektivního výkonu jednotlivých stran/dodavatelů v rámci logistického řetězce zákazníka (např. dopravců, skladů) a to mimo jiné pravidelných reportingem, meetingy atd.

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně ukončené SŠ vzdělání a min. 2letou praxi v logistice (transportu) s důrazem na vysokou kvalitu poskytovaných služeb
  • Schopnost rychle a správně stanovit priority v dynamickém prostředí
  • Zvládáte komunikaci v českém a anglickém jazyce (min. B2 úroveň) – nutná efektivní komunikace, a to písemná i ústní, plus ideálně umíte komunikovat v dalším cizím jazyce - preferována francouzština, španělština, ev. němčina
  • Vysokou odolnost vůči stresu se zachování profesionálního přístupu
  • Dobrou uživatelskou znalost MS Office a schopnost rychle se orientovat v dalších IT systémech
  • Zkušenost s vedením virtuálních/mezinárodních týmů

Právě teď máte možnost:

Stanete se součástí úspěšné mezinárodní společnosti, která nabízí unikátní přístupy a znalosti a s tím ruku v ruce i širokou moznost rozvoje a vzdělávání. Týmově zaměřená firemní kultura se u nás skutečně žije.

Některé z benefitů, které využíváme:

  • Moderní pracoviště v centru Plzně, momentálně v režimu “Home Office”
  • Kvalitní a vyzkoušený systém zaučení a vzdělávání
  • Jazyková výuka němčiny a francouzštiny
  • Odměnový program za doporučení kolegů
  • Nápoje a ovoce na pracovišti, stravenkový paušál a pokud situace dovolí, pak i společné snídaně 1x týdně a další

Chcete se i Vy stát 4flowerem? Pak prosím, připojte svůj životopis v angličtině.

Těšíme se na setkání, ať už virtuální nebo osobní (podle momentální situace).

Více o společnosti najdete na https://www.4flow.com.

Informace o pozici

Společnost
4flow management GmbH organizační složka
Adresa
Plzeň
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis, Výroba a průmysl, Logistik, Disponent, Specialista logistiky
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel