Pokračujeme ve svém úspěšném růstu po celém světě, a to se týká i našeho plzeňského týmu. Hledáte uplatnění s mezinárodním přesahem? Pak možná hledáme právě Vás.

Místo pracoviště:

Centrum Plzně

Co bude Vaším posláním:

Jako člen našeho týmu (každý z nás je “4flower”), budete garantem správnosti podkladů pro fakturaci, prevence vzniku odchylek a také kontroly a opravy dat/fakturace našich mezinárodních klientů z automobilového sektoru.

Vaše hlavní úkoly zahrnují mimo jiné:

  • Front-line podporu dopravcům/zákazníkům s cílem zajistit bezchybné podklady pro automatickou fakturaci
  • Komunikaci se zákazníky na profesionální úrovni a přímou asistenci, pokud je jí k vyřešení případu potřeba
  • Řešení reklamací a objasnění odchylek se všemi zúčastněnými stranami
  • Školení dopravců s cílem zamezit opakování se stejných typů reklamací
  • Analýzu transportních nákladů a stanovený reporting zákazníkovi
  • Aktivní spolupráci na rozvoji a vývoji procesů týkajících se oblasti přeprav a zajištění informovanosti napříč týmem
  • Přibližný podíl komunikace na celkových denních úkolech činí ca 65%

Co od Vás očekáváme:

  • Aktivní znalost anglického jazyka (min. B2 úroveň) – nutná efektivní komunikace, a to písemná i ústní, každý další cizí jazyk je výhodou
  • Odpovídající praktickou zkušenost v oblasti financí nebo transportu, se zaměřením na vysokou kvalitu zákaznického servisu
  • VŠ vzdělání v oblasti financí nebo ekonomiky spojené s aktivní praxí během studia výhodou
  • Proaktivní a zodpovědný přístup, orientaci na řešení nestandardních situací a zaměření na přesnost a detail (práce s čísly)
  • Pokročilou znalost MS Office (zejména MS Excel - aktivní znalost práce s kontingenčními tabulkami a grafy)

Zajímáte se o oblast logistiky s přesahem do financí, vyhovuje Vám dynamické prostředí a chcete pracovat v týmu, který práce opravdu baví?

Právě teď máte možnost:

Stanete se součástí úspěšné mezinárodní společnosti, která nabízí unikátní přístupy a znalosti a s tím ruku v ruce i širokou moznost rozvoje a vzdělávání. Týmově zaměřená firemní kultura se u nás skutečně žije.

Některé z benefitů, které využíváme:

  • Moderní pracoviště v centru Plzně, momentálně v režimu “Home Office”
  • Kvalitní a vyzkoušený systém zaučení a vzdělávání
  • Jazyková výuka němčiny a francouzštiny
  • Odměnový program za doporučení kolegů
  • Nápoje a ovoce na pracovišti, stravenkový paušál a pokud situace dovolí, pak i společné snídaně 1x týdně a další

Chcete se i Vy stát 4flowerem? Pak prosím, připojte svůj životopis v angličtině.

Těšíme se na setkání, ať už virtuální nebo osobní (podle momentální situace).

Více o společnosti najdete na https://www.4flow.com.

Informace o pozici

Společnost
4flow management GmbH organizační složka
Adresa
Plzeňský kraj
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Ekonomika a podnikové finance, Výroba a průmysl, Finanční analytik, Specialista logistiky, Supply Chain Specialist, Finanční specialista, Specialista reportingu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

4flow management GmbH organizační složka, Helena Obermajerová