Náplň práce :

technická podpora stávajících zákazníků i předprodejní podpora (testování, konzultace, projekty,..)
• řešení problémů interního HelpDesku
• sledování vývoje v oblasti bezpečnosti IT
• účast na konferencích a školeních – prezentace
• práce v týmu techniků (zastupitelnost) v úzké spolupráci s obchodníky

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

základní technické znalosti OS Microsoft (stanice i servery), MS doména, sítě – TCP/IP, firewall….
• základní přehled v oblasti IT bezpečnosti - výhoda
• zkušenost s poprodejní péčí o zákazníka
• zájem o rozvoj osobnosti (školení a vzdělávání) a chuť učit se nové věci
• komunikativnost a kreativita (prezentace na konferencích i u zákazníka – návrhy bezpečnostních projektů, vlastních prezentací,…)
• sociální zdatnost – většina našich zákazníků vyžaduje osobní přístup
• samostatnost
• řidičské oprávnění sk. B
• komunikativní znalost AJ – komunikace s výrobci, dokumentace k produktům
• znalost práce s MS Office, internet,..atd.

Co vám můžeme nabídnout

základní nástupní plat 25.000,-
• kvartální odměny v závislosti na kvalitě odvedené práce a hospodaření firmy (běžně + 10% - 30%)
• mobilní telefon + možnost přidání rodinných příslušníků do firemní smlouvy (volání zdarma)
• notebook + mobilní data
• volná pracovní doba (možnost homeoffice)
• 5 týdnů dovolené
• stravenky
• možnost vzdělávání (jazyky, odborné kurzy a certifikace)
• možnost výhodného pojištění (domácnost, auto,….) v rámci firemní smlouvy
• možnost využití služebního vozu k soukr. účelům
• systém dalších bonusů (příspěvky na dovolenou, kulturu, sport, pracovní oděvy,


Informace o pozici

Společnost
Lidé a Příležitosti s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 Kč/měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura