Společnost RSM Infinity a.s. působí na trhu již od roku 1992 a svým zaměřením se řadí mezi společnosti poskytující profesionální komplexní služby v oblasti informačních technologií (systémová integrace, implementace IS, projektování a realizace sítí, řešení datových komunikací, vývoj aplikačního software, rozsáhlé instalační projekty a outsourcing). Společnost je součástí mezinárodní poradenské sítě RSM International.

Pracovník helpdesku – 1st Level Support

Co bude vaším úkolem?
- 1st Level Support koncových zákazníků – telefonicky, písemně a vzdáleným připojením
- Spolupráce s technickým oddělením firmy
- Podpora MS platformy a dalších systémů
- Odpovědnost za životní cyklus požadavků uživatelů
- Správa a monitoring dohledových systémů

Budeme si rozumět, pokud máte:
- SŠ vzdělání nejlépe technického směru
- Praxi na podobné pozici
- Dobrou znalost Microsoft prostředí
- Dobré komunikační dovednosti
- Schopnost vyhodnocovat požadavky a určovat priority
- Aktivní znalost anglického jazyka

Co nabízíme?
- Zázemí stabilní a prosperující společnosti a jednoho největších partnerů firmy Microsoft v ČR
- Příjemné pracovní prostředí, neformální a přátelskou atmosféru – práce v menším týmu
- Firemní benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, vzdělávání)
- Možnost profesního a odborného růstu
- Přístup k nejnovějším technologiím


Informace o pozici

Společnost
RSM TACOMA a.s.
Adresa
Pardubice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.


Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.