RSM TACOMA je uznávaná, česká, poradenská společnost, působící na trhu od roku 1993, která poskytuje služby v oblasti účetnictví a mzdového poradenství, daní, oceňování, fúzí a akvizic a trustových služeb. Je součástí mezinárodní poradenské sítě RSM International.

Asistent/ka finančního oddělení

Co bude vaším úkolem?

- Administrace ERP systému od Exact Software (Synergy, Globe)
- Evidence přijatých dokladů, zadávání dat do informačního systému
- Zastřešení stravenek, příprava podkladů pro zpracování mezd
- Back-office administrativa, výpomoc se správou pohledávek
- Administrativní podpora týmu interních financí

Budeme si rozumět, pokud:

- jste studentem VŠ, obor účetnictví nebo ekonomiky
- Máte zkušenost s administrativní prací
- Máte aktivní znalost anglického jazyka
- Umíte pracovat s PC (MS Office, především MS Excel, MS Word)
- Umíte pracovat samostatnostně, pečlivě a máte optimistický přístup k práci

Co nabízíme?

- Moderní prostory v dostupné lokalitě u metra (Karlín)
- Flexibilní pracovní dobu, dle dohody/20 h týdně
- Pomocnou ruku nejen v začátku od zkušených kolegů
- Občerstvení na pracovišti


Informace o pozici

Společnost
RSM TACOMA a.s.
Adresa
Praha – Karlín
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Asistentka, Odborný asistent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Brigáda
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: dohoda o provedení práce
Datum práce
Datum práce: 1.1.2017 – 30.6.2017
Typ práce
Typ práce: Administrativní pracovníci
Zadavatel: Zaměstnavatel