Asistentka se znalostu Nj a Aj - 201703

Pro našeho klienta významnou advokátní kancelář se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné kandidátky.

Požadujeme: SŠ/VŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi v administrativní činnosti min. 2 roky, znalost práce s PC MS Office ( Word, Excel, PowerPoint, Outlook ), psaní všemi deseti, plynulou znalost NJ ( slovem i písmem ) a komunikativní znalost AJ (slovem i písmem), příjemné vystupování a velmi dobré prezentační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, velmi dobré organizační schopnosti, odolnost vůči stresu.

Vaším hlavním úkolem bude: asistentská činnost, zpracování administrativní agendy, evidence, archivace a formátování dokumentů, příprava materiálů pro jednání, evidence a zpracování pošty, řešení samostatných úkolů, sjednávání obchodních schůzek, práce s PC.

Nabízíme: perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující společnosti, pracoviště v centru Prahy, příjemné prostředí, mladý kolektiv, zaměstnanecké výhody a bonusy, maximální využití jazykových znalostí, velmi dobré platové ohodnocení, nástup ihned. R.č.: 201703


Informace o pozici

Společnost
ADVANCE HR,s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Němčina (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 35 000 Kč/měsíc
Benefity: Bonusy/prémie
Zařazeno: Administrativa, Asistentka, Pracovník back office, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.