Pro našeho klienta – mezinárodní společnost se sídlem v širším centru Prahy – obsazujeme pozici HR Specialist.

Náplň práce:

- organizace procesu externího i interního náboru pracovníků dle standardů společnosti

- spolupráce s vysokými školami v oblasti náboru, práce se sociálními sítěmi (Linkedln, apod.)

- organizování Assesment/Development center

- spolupráce na speciálních projektech v rámci personálního oddělení

- spolupráce na projektech v oblasti personálního marketingu

- poskytování odborného poradenství v oblasti recruitmentu a HR

Požadavky:

- SŠ/VŠ vzdělání

- dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem

- praxe v personálním oddělení společnosti, eventuálně v personální agentuře výhodou

- dobrá znalost práce na PC (MS Office)

- velmi dobré komunikační schopnosti

Nabídka:

- zázemí stabilní mezinárodní společnosti

- dobré finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých výhod

- možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu v rámci mezinárodního prostředí

www.ghsconsulting.cz


Informace o pozici

Společnost
GHS Consulting s.r.o.
Adresa
okres Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Nadstandardní lékařská péče, Zdravotní volno/sickday, Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Občerstvení na pracovišti, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Personalistika a HR, Administrativa, HR konzultant, Specialista HR marketingu, HR specialista, Personalista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná pro absolventy.


GHS Consulting s.r.o.
Vodičkova 41, 112 09 Praha 1, Česká republika
+420 224 152 084