DELTA ADVISORY, a.s.

Konzultant/ka obchod/recruitment - HPP i ŽL – DELTA ADVISORY, a.s.

Název pozice:

Konzultant/ka obchod/recruitment - HPP i ŽL

Popis:

Společnost DELTA Advisory a.s. nabízí zákaznicky orientovaný přístup s maximálním důrazem na efektivitu poskytovaných služeb a jejich vysokou přidanou hodnotu pro koncového klienta. Soustřeďuje tým seniorních konzultantů s dlouholetou praxí v oboru. Zabýváme se komplexními službami v oblasti recruitmentu a HR consultingu. V oblasti recruitmentu se zaměřujeme jak na vyhledávání zaměstnanců, tak kontraktorů na krátkodobé i dlouhodobé projekty.

Z důvodu rozšiřování stávajícího týmu hledáme kandidáty/ky na pozici konzultanta/ky. Nehledáme pouze dalšího zaměstnance, hledáme dalšího partnera do týmu se zájmem o obchod a recruitment a další působení a rozvoj v této oblasti. Spolupráce je možná i na ŽL.

DELTA Advisory je exkluzivním partnerem pro ČR mezinárodní sítě Kennedy Executive, která působí v Evropě a USA.

Náplň práce:

  • akvizice nových klientů
  • rozvoj klientské báze, udržování kontaktů se stávajícími a získanými klienty
  • samostatné vyhledávání kandidátů na pozice, komunikace s kandidáty
  • samostatné obsazování volných pozic
  • přímé oslovování vybraných kandidátů
  • pohovory s kandidáty
  • práce s databází
  • práce se sociálními sítěmi (LinkedIn. Twitter apod.)
  • poskytování odborného poradenství v oblasti recruitmentu a HR
  • ad hoc spolupráce na dalších projektech v oblasti recruitmentu a HR
  • úzká spolupráce s vedením společnosti
  • spolupráce na tvorbě další strategie a rozvoji společnosti
  • možnost účasti na sestavení dalšího týmu

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici v personální agentuře nebo společnosti zajišťující outsourcing kontraktorů výhodou
  • praxe na pozici obchodního konzultanta nebo account managera výhodou
  • znalost problematiky recruitmentu výhodou
  • zkušenost s prací s LinkedIn
  • znalost AJ na středně pokročilé úrovni (schopnost ústní i písemné komunikace v případě potřeby), výborná znalost ČJ podmínkou (slovem i písmem)
  • dobrou znalost práce na PC - MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint
  • silnou orientaci na klienta, obchodní schopnosti
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • vyzrálé vystupování a osobnost
  • orientaci na výsledek
  • flexibilitu
  • schopnost samostatné práce
  • schopnost dotahovat věci do konce
  • elán a nadšení do práce

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti etablované na trhu
  • dlouhodobou spolupráci
  • dobré platové ohodnocení a bonusy v případě úspěšného obsazení pozice
  • profesionální tým
  • místo práce v centru Prahy (Florenc)
  • příjemné pracovní prostředí
  • flexibilní pracovní dobu, v případě dohody a po zapracování možnost home office
  • notebook, mobilní telefon i k soukromému použití
  • možnosti dalšího profesního rozvoje a realizace, možnost zapojení do dalších projektů mimo recruitment
  • možnost zapojení do aktivit v rámci mezinárodní sítě
  • nástup možný ihned, ale není podmínkou

V případě zájmu zašlete prosím strukturovaný životopis.
Zasláním svých údajů udělujete společnosti Delta Advisory, a.s. souhlas s jejich zpracováním podle zákona č.101/2000 Sb., v platném znění, a to až do odvolání písemnou formou, zejména uchování osobních údajů v databázi, jejich úpravu a poskytování třetím osobám, vždy po předchozí domluvě a oznámení totožnosti třetí osoby.

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Pobřežní 370/4, Praha – Karlín
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Požadované vzdělání:Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zadavatel: Personální agentura


DELTA ADVISORY, a.s.

DELTA ADVISORY, a.s.