Jedna z předních nebankovních společností na českém trhu, společnost SIM PŮJČKA hledá novou posilu do svého týmu na HPP.

Jsme dynamicky se rozvíjející společnost zabývající se poskytováním krátkodobých nebankovních úvěrů. Na trhu působíme již několik let a z důvodu růstu společnosti hledáme novou posilu, která bude mít na starosti telefonický a písemný kontakt s klienty, vedení administrativní agendy.

Co bude Vaše náplň práce?

* Telefonický a písemný kontakt s klienty

* Vedení administrativní agendy

* Vyřizování příchozí korespondence (dopisy, emaily)

* Práce v interním systému

* Zodpovídání dotazů klientů

Jaké jsou naše požadavky?

* Ochota a chuť učit se novým věcem

* Zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost

* Velmi dobré komunikační dovednosti

* Odolnost vůči stresu

* Uživatelská znalost PC (MS Excel, MS Word)

* Flexibilita

* Asertivita

* Orientace na výsledek

* Praxe v oboru výhodou, ne však podmínkou

Co Vám můžeme nabídnout?

* Stabilní zázemí společnosti s dlouhodobou zkušeností v oboru

* Řádné školení

* Velmi dobré finanční ohodnocení + motivační složka mzdy

* Zaměstnanecké výhody (placené přesčasy, stravenky)

* Moderní pracovní prostředí

* Příjemný a přátelský kolektiv

* Při dobrých výsledcích možnost kariérního i finančního růstu


Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete, prosím, svůj strukturovaný životopis v českém jazyce na e-mail.

V případě, že budete vhodným kandidátem na danou pozici, budeme Vás do 14 dnů kontaktovat.

Odesláním životopisu či případně jiných osobních dokumentů udělujete společnosti SIM PŮJČKA s.r.o. výslovný souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro účely výběrových řízení na volná pracovní místa v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Údaje budou uchovány a využívány pouze pro potřeby náborových a výběrových aktivit společnosti SIM PŮJČKA s.r.o., a to až do odvolání písemnou formou. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a souhlas se zpracováním těchto údajů je možno kdykoliv odvolat.


Informace o pozici

Společnost
SIM PŮJČKA s.r.o.
Adresa
Na Zatlance 3283/10, Praha – Smíchov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Administrativní pracovník, Úvěrový specialista, Pracovník call centra, Referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.