Benefit Management s.r.o. je stabilní a úspěšná společnost zabývající se elektronickou správou zaměstnaneckých výhod v ČR, na Slovensku a v Polsku pro nadnárodní klientelu. Naše služby využívá přes 100 tisíc zaměstnanců nejvýznamnějších společností (např. Česká spořitelna, Hewlett-Packard, Komerční banka, Nestlé, Siemens, UniCredit Bank, Vodafone a desítky dalších). Aktuálně hledáme nové kolegy a kolegyně na pozici

Account Manager

Zajímavá práce, příjemný kolektiv, v centru Prahy, atraktivní benefity, firemní kultura jako ve startupu, ale startup už dávno nejsme :)

Vaší náplní práce bude zejména péče o naše stávající zákazníky, účast na výběrových řízeních a všeobecně rozvoj motivačního portálu Benefit Plus. Smyslem portálu je přispívat k vyšší spokojenosti a pracovnímu nadšení zaměstnanců našich klientů. Hlavním pilířem aplikace Benefit Plus je dnes správa volitelných zaměstnaneckých výhod, tzv. cafeterie.

A ještě něco důležitého: pokud Vás tato pozice zaujme, pošlete nám prosím současně s reakcí na tento inzerát také Váš motivační dopis. V něm nám - ve vzahu k této konkrétní pozici - napište, proč si myslíte, že byste pro nás byl(a) ta nejlepší volba. Všechny dopisy pečlivě vyhodnotíme a také podle něj budeme vybírat kandidáty na osobní pohovor.

Náplň práce

  • Péče o přidělené zákazníky (komunikace s HR odděleními zákazníků, řešení jejich požadavků, konzultace v oblasti benefitů, reporty a analýzy)
  • Vedení implementací benefitového systému u nových zákazníků (příprava smluv, návrh interní komunikační strategie a podmínek čerpání benefitů, nastavení systému, atd.)
  • Účast na výběrových řízeních
  • Sběr nápadů a podnětů z trhu - nás váš názor zajímá, na rozvoji aplikace se u nás může podílet úplně každý!

Ideální kandidát by měl mít:

  • Silnou orientaci na potřeby zákazníka a obecně proklientský a proaktivní přístup
  • Výborné prezentační dovednosti, příjemná osobnost při telefonickém i osobním jednání
  • Alespoň 2 roky odborné praxe – péče o zákazníky, HR, prodej IT aplikací
  • Schopnost pracovat samostatně a řešit větší úkoly bez denní supervize
  • Schopnost samostatně vést jednání se zástupci velkých firem
  • Znalost anglického jazyka

Další informace:

  • 100% hrazené příspěvky na stravování a roční příspěvek 12000 Kč na volnočasové benefity
  • 2 dny placené nemoci bez neschopenky (sick-days)
  • Zajímavá tvůrčí a pestrá práce v centru Prahy, hned u stanice metra I.P.Pavlova

Termín nástupu:

  • Dle dohody, možný ihned

Informace o pozici

Společnost
Benefit Management s.r.o.
Adresa
Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickday
Zařazeno: Marketing, Personalistika a HR, Prodej a obchod
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Benefit Management s.r.o.