ProRetail je rostoucí obchodní a poradenská společnost. Zaměřujeme se na poradenské a rozvojové služby. Pro své blízké partnery a klienty také hledáme vhodné zaměstnance.

E-shop administrátorka - klientský servis

Jaký bude pohovor a práce?

Pohodový rozhovor s kolegou, případně s majitelem společnosti:) Témata co umíte - děláte - chcete:) Na co se připravit ? Na nic zásadního, být sami sebou a užít si svou chvíli slávy;) stejně Vás budeme vše podstatné učit:) Co Vás čeká v práci? Poměrně jednoduchá administrativní činnost, trochu hledání, zadávání, komunikování, práce s produkty a docela pohoda

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

Být trochu kamarád s PC (jak říká kolegyně, tj. snad každý, ne?:) Mít chuť něco dělat, tvořit, sem tam mít i nápad, poznávat nové věci, měl by na Vás být spoleh (SŠ a VŠ je jistě fajn:), věk nad 22 let taky prima:)

Zkušenosti s e-shopy jsou výhodou.

Co vám můžeme nabídnout?

Jednoduchou stabilní dobře hodnocenou práci, získání dalších zkušeností, třeba i rozvoj v některých oblastech, podporu, flexibilitu (při škole apod.), neformální příjemné prostředí, trochu práce na atraktivních rozvojových projektech (módní značka aj.)

Budeme se těšit na Váš životopis v pdf/word s aktuální fotografií a motivační dopis, to je podmínkou:)


Informace o pozici

Společnost
ProRetail s.r.o.
Adresa
Jeremenkova, Praha – Podolí
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 95 – 120 Kč/hodina
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Brigáda
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: dohoda o provedení práce
Datum práce
Datum práce: 27.3.2017 – 31.12.2018
Typ práce
Typ práce: Administrativní pracovníci
Zadavatel: Zaměstnavatel