Už dávno jsme se rozhodli nebýt průměrnou firmou a nabízíme prémiové produkty a služby v oblasti manipulační a skladovací techniky.

Máte aktivní přístup k práci a zájem se dále odborně vzdělávat? Staňte se i Vy součástí týmu LINDE Material Handling Česká republika s.r.o.

V současné době hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici:

ODBORNÁ ASISTENT/KA FINANČNÍ ŘEDITELKY S AJ

Uspějí ti, kteří mají:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru,
  • analytické schopnosti a ovládají MS Excel na pokročilé úrovni,
  • šmrnc - pro tvorbu prezentací, zajišťování rekonstrukcí budovy, řízení tvorby interního časopisu
  • velmi dobré organizační schopnosti,
  • ochotu pracovat a komunikovat s okolím,
  • zájem a schopnost rozšiřovat své odborné znalosti v oboru.

Jaké úkoly budou Vaší každodenní náplní práce?

  • příprava reportů pro controlling, finanční ředitelku a statistický úřad,
  • organizace, řízení a tvorba přípravy vnitropodnikového časopisu pro zaměstnance,
  • jednání a řízení dodavatelů v oblasti správy centrály: úklid, ostraha a recepční služba, péče o zelené plochy, zajišťování rekonstrukcí
  • jednání s orgány státní správy, regionálními orgány samosprávy, kontrolními orgány
  • ve spolupráci s dodavateli zajištění dokumentace k PO a BOZP,
  • podpra finanční ředitelky - organizace času, korespondence, příprava PowerPoint prezentací
  • organizace a zápisy porad finančního oddělení,
  • organizace školení a akcí ekonomického oddělení
  • správa a aktualizace intranetu ekonomického oddělení,
  • drobné administrativní práce.

Ti, co uspějí, mohou:

  • spojit se s firmou, která ví přesně, co chce a kam jde, je stabilní a perspektivní,
  • očekávat kvalitní zaškolení s detailním popisem pracovních postupů,
  • flexibilně využívat pracovní dobu, po půl roce možnost 1x týdně využívat home office,
  • dále se rozvíjet a růst díky pravidelným interním a externích školením včetně individuální výuky AJ,
  • služební vůz i k soukromým účelům, notebook, mobilní telefon
  • očekávat nadstandardní péči o zaměstnance: systém zaměstnaneckých benefitů „Cafeteria“, 1 týden dovolené navíc, řada prorodinných benefitů (např. 0,5 dne volna na dítě každý měsíc, firemní tábor) a benefitů podporující zdraví zaměstnanců.

Další důvody, proč u nás pracovat naleznete na: http://www.linde-mh.cz/prace-a-kariera.asp?z=1

Další informace

  • Nástup: ihned nebo dohodou
  • Vybraní zájemci budou pozváni k ústnímu pohovoru, jehož součástí jsou testy znalosti MS Office, AJ.

Prosím zasílejte motivační dopis a CV v ČJ a AJ.

Se zaslanými údaji bude zacházeno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.


Informace o pozici

Společnost
Linde Material Handling Česká republika s.r.o.
Adresa
Praha – Malešice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.